1Oudergezin
werkende BAMmers Amsterdam
- BamAmsterdam wrote on 16-06-2010 19:52:
Hallo Bammers,
Ik ben een hoogopgeleide meid van 35, alleenstaand moeder en werk 4 dagen. Ik heb een zoon van 10 maanden en doe alles alleen, de opvoeding, brengen, halen naar het kdv, uitstapjes, vakanties etc. Ik vind het heerlijk, maar het lijkt me leuk meiden te ontmoeten die in dezelfde situatie zitten om mee af te spreken. Ik ga namelijk nog steeds graag naar de kroeg, het terras, park of naar een festival :-)
Dus, welke bammers (of andere alleenstaanden die de opvoeding alleen doen) uit Amsterdam e.o., hoogopgeleid, werkend, hebben zin om met een groepje bammers af en toe af te spreken? (met en zonder kids)
Leuk!
mail me BamAmsterdam@hotmail.com
13-07-2010 14:37:49 door BamAmsterdam
- Reina wrote on 16-06-2010 22:09:
Nou, Bamamsterdam, je komt wel even lekker binnenbammen zo!
Alsof mijn wo opleiding garantie is voor een leuke grootsteedse avond samen? Zodat we over ons interessante werk kunnen praten? Mijn opleiding ligt al zo ver achter me dat ik kan zeggen dat ik van het leven zelf oneindig veel meer geleerd heb. Maar ja, ik val ook niet meer in de juiste leeftijdcategorie misschien, met mijn 47 jaar.
Misschien krijg je wel veel respons op je oproep. Zo niet, probeer je dan eens te verdiepen in wat er hier zoal ter tafel komt en schuif aan als je er trek in hebt. We zijn net mensen.
16-06-2010 22:10:58 door Reina
Dag!
- Suzanne wrote on 17-06-2010 12:10:
Jij zégt het... 
Ook ik wens BamAmsterdam veel berichtjes toe.. en ook al val ik wél in haar categorie.. ik vrees dat ik daar niet tussen zit..
Ik hou me liever bezig het 't gepeupel ander 'gewon volk'.. 
This is the no-script version of the 1Ouder forum. If you have javascript enabled, please click here.Designed by
SLIM Web Architecture